Wednesday, May 15, 2013

Greeting from the family celebrating the fifth anniversary of Tempura

天ぷら5周年記念家族からのご挨拶





Polly Reina(Tempura officer & [MANDALA]Manager)


I am deeply emotional on every Tempura birthday.
Happily to celebrate the existence of 5 years of my home, the place that I love the most and where i give all my devotion to it.Tempura proves that love always win!
Everyone that visit Tempura can feel amazing beauty that capture everyone's heart. Place for ultimate love and healing, place with a heart.. with extraordinary elegance and sensitivity . I am thankful on every new day together with Tempura.
I want to express my immense gratitude to Kikunosuke for his amazing work and devotion to keep Tempura alive. He is pure master of creation. His beautiful soul shines in every peace he made at Tempura and MANDALA . My big gratitude to Chikae, the lady with so deep and strong mind and with amazingly gorgeous heart. To Kiku and to all my friends at Tempura, thank you for being there as my friends and as my family, and thank you for the amazing support you've shown for all this years.

Dear lovers of Tempura please keep enjoying Tempura forever.

Happy Birthday Tempura !!!


私はTempuraの誕生日にはいつも深く感動しています。私のホーム、私が最も愛し私の全てを捧げることが出来る場所が、5年も存在していることが大変嬉しくお祝い申し上げたいです! Tempuraは愛は常に勝つということを証明しています!Tempuraを訪れる人は誰もが、みんなの心を捉える驚くべき美しさを感ずることが出来ます。類まれな優雅さと感性を持った、究極の愛と癒しの場所、心のこもった場所。Tempuraと共にいる新しい一日一日に私は感謝しています。Kikunosukeのこの素晴らしい作品とTempuraを生かしている献身に、限りない感謝を示したいと思います。彼は正に創造のマスターです。彼の美しい魂は彼がTempuraとMANDALAで行った全ての部分で光り輝いています。Chikae、このとても深みのある強い精神力と驚くほど素晴らしい心を持つ女性に私の深い感謝を。KikuとTempuraの私の友達全てに、友達として、家族としてここにいてくれてありがとう、またこれまでの年月に私に示していただいた素晴らしい支援をありがとう!
愛するTempuraファンの皆様、いつまでもTempuraを楽しんでください。


誕生日おめでとう、Tempura!!!









Hera Blackheart (Tempura security)

HELLO ALL!!!!

HERE WE ARE AGAIN TO SAY : "HAPPY BIRTHDAY TEMPURA!!!!!"

LONG LIFE to this beautiful place!!!!
Some nights  I share  talks and laughs with my friends and family.
Some nights  I stand alone but not  feeling lonely and Tempura always surprises me. No matter where SL can take us, we always be back to Tempura, our safe place, our home....
So what else to say, besides:
CARRY ON TEMPURA!!!!! CARRY ON KIKU, CHIKAE, POLLY AND ALL THE STUFF!!!!


皆さん、こんにちわ!!!!

「TEMPURA誕生日おめでとう!!!!!」って言う時がまた来ました。.


この美しい場所に長寿を!!!!
ある夜は、友達と家族と共に笑いと会話を分かち合い、
ある夜は、独りで、でも寂しいことなく、Tempuraはいつも私を驚かせてくれました。
SLが私たちをどこへ連れて行くことが出来ても、私たちは常にTempuraへ帰ってきます、私たちの安全な場所、私たちのホームへ・・・

ですから、私たちは他に何を言うことが出来るでしょう:
いつまでも続いて、TEMPURA!!!!!   いつまでも続けて、KIKU、CHIKAE、POLLY、そしてスタッフのみんな!!!!









Ivo Piers (Tempura security ,and DRAGON)


Hi everyone my name is Ivo Piers, and is my pleasure to say happy birthday Tempura on his fifth anniversary.
Tempura is, and it always will be a very special place for all of us.
We all have found here lots of good friends and spent magic moments in this wonderfull land.
So we would like to say everyone that tempura will always be that magic place that still makes us smile.


皆さんこんにちは。私の名前はIvo Piersです。Tempuraの5回目の誕生日おめでとうと言うのはとても嬉しいです。
Tempuraはいつも、私たち皆にとってとても特別な場所です。
私たちは皆ここで沢山のよい友達を見つけ、この素晴らしい場所で魔法の時を過ごしてきました。
ですから私たちは全ての人々に、Tempuraは私たちをいつも微笑ませてくれる魔法の場所だと言いたいのです。











photo by: Arisara Ethaniel, Polly Reina
Author: Chikae ella