Wednesday, May 14, 2014

Memorial greetings from the family and guests for the 6-th Anniversary of Tempura.

Tempura6周年記念家族とゲストからのご挨拶。



Special guest Part 4
スペシャルゲスト、、パート4





Sunshineladyx (regular  Tempura guest -meditation circle favorite lady:)
(Tempuraの常連、瞑想サークルが好きな女性)

Happy Birthday Tempura Island!  wow 6-th Anniversary !!!!

2 years ago i came to Tempura for the first time , and guess what , I never went away !
First time I did visit Tempura it did gave me the feeling i was home , amazing !!! That so awesome ;)
Tempura has bring me so much joy I can't believe I have bin blessed with so many different and cool friends from all over the world ;)
As soon i arrive and i sit down on my green pillow (if its not occupied lol) on the meditation circle than my face starts to smile from ear to ear !
Where else can you find big dragons ( who are house trained) or sweet  elves who show up and brighten your day ;)

The cool part of Tempura is , you never know what happens when you log in , its always a surprise and i love it !
One moment you sit  very quiet on the pillow and you enjoy the music next moment the circle is full and you start to laugh with tears , wow love when that happens ;)
Always laugh when you can , its a cheap medicine, btw, I wonder if I ever did meditate ??? ;)

I have met so many special people in Tempura, they are all beautiful souls and became dear friends ;)
Friends are helpful not only because they will listen to us, but because they will laugh at us, and laugh with us  through them we learn a little objectivity , a little modesty, a little courtesy, we learn the rules of life and become a better person !
Tempura makes my SL special , because its a magical place that makes me laugh and smile until i log off.
I hope this beautiful sim will be here for a long long time , I want to say my thanks to the owners of the sim and all the people who make this place so special !!!

Raises her glass and shouts : happy birthday on the 6th anniversary ! cheers ;)





Tempura Island誕生日おめでとう! わお、6周年!!!

2年前に私は初めてtempuraに来ました、そして、わかります? 私は二度と他へ行かなかったのです! 最初にtempuraを訪れたとき、私はホームにいるような感じがしました。素晴らしいこと!! なんと素敵なこと・^-^

Tempuraは私に信じられないほど沢山の楽しみをくれました。私は世界中からの沢山の素敵な友達に恵まれました。
来るとすぐに私は瞑想サークルにある私の緑の枕に座り(もし誰かがとっていなければ^-^)私の顔は大きく微笑み始めます。
ここ以外でどこで、大きなドラゴン(ハウスで訓練されている)や、出てきて貴方の一日を明るくしてくれる愛らしい妖精に出会えるでしょう?
Tempuraの素敵なところは、貴方がログインするときに何が起こっているか決してわからないことです。それが起こることが私は大好きです!
あるときは、貴方は枕の上にとても静かに座り音楽を楽しみ、次の瞬間にサークルは一杯になり涙を流して笑い出すのです。それが起こるときの愛! 貴方が笑えるときはいつでも笑いなさい、それは安価な薬なのです。そういえば、私は瞑想したことがあったっけ???
私はTempuraで沢山の人たちに出会いました。、みんな美しい心を持ち、親しい友達になりました。友達は私たちのことを聞いてくれるだけでなく、彼らを通して小さな客観性、小さな慎み、小さな親切を学ぶことを通じ私たちを笑い、私たちと一緒に笑うことで有益となり、私たちは人生の法則を学び、よりよい人となるのです!
Tempuraは私のSLを特別なものにします。それはログオフするまで私を微笑ませ笑わせる場所だからです。
この美しいSIMが長く長くここにありますことを願います。このSIMのオーナー、およびこの場所をこんなに特別なものにしていただいた全ての方々にお礼を言いたいと思います。

グラスを挙げて叫びましょう、6歳の誕生日おめでとう! 乾杯^-^




photo by : Polly Reina
-----------------










Hamster friends that visit Tempura
テンプラを訪れるハムスターたち

Trust Matsuo , Chem Slacker , Alexis Irvin...and Tempura member


We do love Tempura.

Any kind of animal avatars can visit Tempura with peace of mind.
Any creatures living in Tempura will be welcome, such as bird, butterfly, insect or even those of legend, dragon, centaur, or mermaid.
They are accepted not because of the appearance but the heart.
Needless to say, sickening avatars or too gigantic ones will be asked to change the avatar.

I think that the top of cute ones at Tempura is hamster that we are.
If you see hamsters at Tempura, please say something.  Let us have fun together.
We will send love to all of you around the world.

Happy 6th birthday of Tempura.
I wish this place to be an oasis of all avatars forever, with love.




私たちは天ぷらが大好きです。

天ぷらにはどんな種類の動物アバターも安心して来訪することができます。
SLに暮らす生物なら、鳥や蝶や昆虫や伝説上の生き物、たとえばドラゴンやケンタウロスや人魚などすべてが歓迎されます。
外見でなく心で受け入れてくれるのです。
もちろん、人に不愉快感を与えるアバターやあまりに巨大なアバターなどには、アバターチェンジをお願いしてくださっています。

天ぷらのかわいい代表は私たちハムスターだと思います。
みなさん天ぷらでハムスターを見かけたらぜひ声をかけてください。一緒に楽しい時間を過ごしましよう。
私たちは世界中の皆さんに愛を送ります。


天ぷら6回目の誕生日おめでとう。
この場所が末永く、すべてのアバターのオアシスでありますように。愛をこめて。





photo by: Kikunosuke eel
------------------










Arisara Ethaniel (Photographer & Security of Tempura Island )


I'm speechless...

Now that’s a first …Thank you for all past in my life …for my entire friend.

Join and learn, free your willingness and open your soul to in Tempura Island.
You and I, and everyone else around the world, are different in many ways. We may differ in terms of biological characteristics, like race, sex, height, and eye color.
We can also vary in the culture we live in, the religion or philosophy we follow, the job we work in, and the hobbies and interests that we enjoy.
But there’s nothing wrong with any of these differences. If anything, being different means being a unique and special addition to this world.

When we get to learn about others and respect our similarities and our differences, we get to learn so much more about the world and about ourselves and this helps us to grow spiritually, instead of stagnating. It also opens the doors to many other opportunities, be they friendships, work prospects, travel possibilities or a wider understanding of the world in which we live.

Here is to the love
that brought us together
May it grow stronger
and even more beautiful
as time passes
Happy 6th Anniversary Tempura!!! :D



言葉になりません・・・

まず最初に・・・私の人生の過ぎ去った時全てにありがとう・・・私の全ての友達に。
参加し、学び、貴方の意欲を解き放ち、Tempura Islandで貴方の心を開く。

貴方と私、そして世界中の全てのひとたちは、いろいろな面で違っています。私たちは生物学的な特性、人種、性別、身長、目の色などで異なっています。また私たちは住んでいる場所の文化、宗教、信ずる哲学、携わる仕事、楽しむ趣味や興味などでも変わるでしょう。でもこのような差異は何も悪いことではないのです。もし何かあるとしたら、異なっているということはユニークであるということで、この世界の特別な添加物なのです。


私たちが他の人のことを学び、私たちの共通点と異なる点を尊重し、私たちが世界と私たち自身について沢山のことを学ぶとき、それは私たちが停滞するのではなく精神的に成長する助けとなるでしょう、それはまた多くの他の可能性、人々との友好、作業の展望、旅の可能性、私たちが住んでいる世界へのより広い理解などへの扉を開きます。

ここは愛の場所、
私たちを結びつけた。
共に強く成長し、
より美しくなることを、
時が過ぎると共に。
Tempura6周年おめでとう!!!





photo by: Arisara Ethaniel
--------------








Author: Chikae ella